Returlabels
Vi tilbyder en standard-label til returnering af varer, som kan tilpasses dine behov. Du kan vælge om disse labels skal vedlægges automatisk i hver pakke der afsendes, om den skal lægges ud på din hjemmeside, så kunden selv kan printe den eller om den for eksempel skal sendes til kunden, på mail, ved behov. Der er altså mange forskellige muligheder og det er helt op til dig hvilken løsning dine kunder skal tilbydes.
Skræddersyet returneringsaftale
Der er naturligvis forskellige behov for returnering, alt efter hvilket marked du opererer på. I brancher med mange returneringer, kan det være hensigtsmæssigt at vedlægge en printet returneringslabel i hver ordre, sammen med porto til returnering. I andre brancher kan det være mest hensigtsmæssigt, at kunden kontakter dig, inden de sender varen retur, for at du eventuelt kan løse problemet hos kunden, så returnering ikke bliver nødvendigt. I sådan et tilfælde kunne ordningen være, at du vurderer om varen skal sendes retur, og herefter manuelt udskriver en label til kunden.
Vi tilbyder en standard returlabel, som du kan gøre brug af, men det er samtidig vigtigt at vi, i samarbejde med dig, får udarbejdet individuelle labels der er tilpasset lige netop din forretning og dine ønsker.
Ring til os, så vi sammen kan finde den mest optimale returneringsordning til dig.